Tuesday 12 July 2011

PUSAT SUMBER LUKMANUL HAKIMI


Disember 2010 dalam mesyuarat guru kali ke 1 aku dikejutkan dengan berita menerima jawatan baru sebagai Guru Perpustakaan dan Media menggantikan sahabatku yang bertukar sekolah. Aku rela menerima jawatan itu walaupun sayang kepada Bilik Sains yang ku huni sebelum ini. Ada yang bertanyakan mengapa aku berani menerima jawatan ini kerana banyak tugasan yang harus digalas….lebih-lebih lagi dengan mengajar Tahun 6… Memang aku tiada pengalaman langsung berkaitan PSS namun kekuatan aku adalah terletak pada hati…kalau hatiku berkata aku boleh buat, aku akan bertekad membuatnya….Kebetulan aku amat meminati buku dan amat sayang kepada buku-buku…lalu aku memulakan kerja-kerja penjenamaan semula PSS dan menamakannya dengan Pusat Sumber Lukmanul Hakimi dan kini ia sedang bertatih meniti kearah kecemerlangan….Insyaallah…

Kerja-kerja baikpulih Pusat Sumber Lukmanul Hakimi (Sekolah Kebangsaan Langkasuka,Yan)
alamak!! nak buat macamana nie...
biaq p selerak...
nasib baik pengawas ni rajin2..










rajin la depa nie bantu kami...

kidmat bantu PKG Yan.....mcm bersamamu.TV3




nak hantar muzium mana nie...



















                                             Pusat Sumber Lukmanul Hakimi terkini….





rama-rama dah hinggap.....

dah pakai skirt..tentu la comel..





banyaknya cup cake...
haa....kan dah dpt baca dgn selesa...
anak sapa la yg susun nie....
rajin tak kami....he...he...

6 comments:

  1. Tahniah ... berjaya membina blog yang menarik dan cantik . Lepas ni boleh lah jadi pensyarah blog ..

    ReplyDelete
  2. ye...blog yang menarik dan kreatif.............
    teruskan.

    ReplyDelete
  3. Tahniah. Blog anda menarik..kreatif. Semoga terus berusaha.

    ReplyDelete
  4. salam...t.kasih la di atas kesudian anda memberi komen...akan dimurnikan dr semasa ke semasa

    ReplyDelete
  5. Tahniah atas kerajinan dan komitmen cikgu. Tugas dan tanggungjawab guru PSS amat besar. Moga pengorbanan cikgu akan dihargai...

    ReplyDelete